App support en technische ondersteuning

Heb je een eigen app ontwikkeld of laten ontwikkelen? Dan weet je dat het werk niet stopt na de launch. De opvolging nadien is minstens even belangrijk om de kwaliteit en levensduur van je app op peil te houden. Next Apps bouwt graag mee aan de toekomst van jouw product en voorziet daarom app support op maat.


Backend en frontend monitoring voor applicaties

Het onderhoud en continu up-to-date houden van een app is belangrijk om de gebruiksvriendelijkheid te waarborgen. Waken over de kwaliteit van je app op lange termijn vergt echter heel wat tijd en expertise. Om die reden staat Next Apps ook in voor backend en frontend monitoring, zodat jouw applicatie steeds bug-free, optimaal beveiligd en up-to-date blijft.


API support

Niet alleen de carrosserie maar ook de motor van een applicatie vergt om de zoveel tijd een grondig onderhoud. Wanneer er bijvoorbeeld veel downloads en gebruikers tegelijkertijd zijn, dan is het noodzakelijk de API (Application Programming Interface) hierop af te stemmen. De motor achter een populaire app krijgt het immers zwaarder te verduren dan eentje die net gelanceerd werd.

Een upgrade of onderhoud van de API is dus een vereiste om de kwaliteit en levensduur van je app op de lange termijn te optimaliseren. Onze ervaren app ontwikkelaars helpen je graag verder met op maat voorziene API support.


Service Level Agreement

Optioneel kan je ervoor kiezen om een SLA (Service Level Agreement) aan te gaan. Op basis van de SLA volgen we bijvoorbeeld één dag per kwartaal (naar wens te bepalen) proactief de verbeterpunten omtrent jouw app op. Dit laat ons toe om kort op de bal te spelen en mogelijke issues op te lossen nog voor ze zich stellen, of om optimalisaties uit te voeren waar nodig. De wereld van app development staat immers niet stil en verdere aanpassingen na de launch zijn broodnodig om de levensduur en kwaliteit van jouw app optimaal te houden.

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over de SLA.